Můj rok 2011

02.01.2012 16:11

Můj rok 2011

Leden

To si mě nový pánečci u kterých teď bydlím dovezl domů na jižní Moravu.

 

Únor a březen

To se nic nedělo zvláštního nedělo. Byl jsem akorát na operaci s drápkem na zadní nožičce. Musel jsem jí mít zavázanou a to se mi nelíbilo.

Jinak jsem byl s Jerrym na pár trénincích v hale v Mikulově jen tak se podívat a socializovat.

V březnu dojela na návštěvu Dorinka s Amálkou. Byli jsme na procházce (foto ve fotogalerii)

 

Duben

Začal jsem chodit do kurzu agility. Byl jsem na svých první agility závodech ve štěňátkách. A jezdil jsem jako doprovod na závody Jerrymu.

 

23.dubna Jsem se zúčastnil svých prvních agility závodů v kategorii štěňátka. Na bednu to nebylo, ale děsně jsem si to užíval.Běhal jsme krásně někdy jsme to kazil já, ale hlavně mi to kazila moje panička buď mi moc uhnula od díry do tunýlku. Já jsme ještě maličký a vysílačky neumím a nebo mi vleze do cesty jak pak mám jít do tunýlku, když je tam panička a díru tunýlku nevidím..., ale to se vše naučíme teprve cvičíme od začátku dubna. 

Dostal jsem cenu za nejmladší štěňátko na závodech....:o))

 

Květen

V kurzu jsem se učil toč a okolo šlo mi to dobře.

Jinak už umím probíhat pevné tunýlky, skákat přes skočky (na nejnižší hranici od země), zeď a dálku, zdolávat áčko a kladinu, slalom s tím občas ještě bojuji a látkovým tunelem bojuji když není zvedly....Pevné tunýlky mě moc baví probíhat a i mě baví zdolávat áčko a kladinu. U kladiny musí panička natáhnout nohy, aby mě stíhala já tam utíkám jak stíhačka...:o)) Jsem velký šikula občas to kazím já, ale víc panička a ona to ví a věří, že se to časem zlepší. Říkala mi, že se bude moooooc snažit mi to nekazit :-))).

14.května jsem byl na procházce s kamarády s klubu jumpindogs. Ušel jsem cca 7 km z Lednice do Nejdku a zpět. Byla to prima procházka i přes malé dešťové přehánky. Krásně jsem se proběhl s kamarády Bubem a Mopem s kamarádkami Ebinkou, Ambrou, Jackinkou a Sel. Fotečky  ve fotogalerii.

 

Červen

V kurzíku jsem začal na dobré kokinko proskakovat kruh. Od 30.června jsem se stal členem agility klubu Jumpingdogs.

Jinak jsem se zúčastnil předváděčky a jel jsem na jedny agility závody do Loučky, jel se podívat do Brna na intercanis a zúčastnil přednášky o pozitivní motivaci.

 

4.června Jsem byl na předváděčce agility k dětskému dnu v Sedleci.

Ukázal jsem jim první běh ze 4 ale skončil jsem ho dřív už před houpačkou tu jsem ještě nedělal. Na konci jak se to uklízelo mi panička postavila minituneliádu video ve videogalerii.

19.června  Jsem se zúčastnil svých druhých neofic. závodů ve štěňátkách.Vyběhal jsem 3.místo a 4.místo. Potkal jsem spoustu nových psích kamarádů,ale těch které jsem znal z dřívějška jako je Beretka. V Každém běhu jsem měl dvě odmítnutí, panička nestíhala a když byla rychlejší než já tak zase utíkala dopředu a já místo do tunýlku tak za ní. Druhém běhu spadla musí si pořídit kopačky aby byla o kapánek rychlejší...:o))) ale já i panička jsme velcí šikulové...Oba dva běhy jsem si užíval.Celý den jsem s užíval panička mě na chvilku zavřela do kenelky, hlavně když běhal Jerrysek a když mě vytáhla tak se semnou přetahovala o uzlík a dělali blbiny  jako toč na levo (ring) a toč na pravo a obíhání okolo paničky. Šla se mnou panička dělat i  toč okolo bočnic s laťkou na zemi. A i jsem trošku pochopil co znamená pac jindy jsem si paničce pořád lehal...:o))).

22.června  Jsem byl na přednášce pozitivní motivace.

Hlavně moje panička se dověděla hodně nového. Se mnou se přetahovala o uzlík ze začátku jsem chtěl, ale pak už ne. Zkoušela se mnou takovou hru kokinka měla v ruce a chtěla po mě,  abych se jí dotkl dlaně druhé ruky a za to jsem dostal kokinko vzala si nato to nejvoňavější tzv. A, ale mě chutná všechno...:o))).

 

25.června Jsem se byl podívat na Intercanisu v Brně. 

Potkal jsem se tam s paní chovatelkou a říkala že nevěřila, že já budu tak maličky ze začátku jsem se bál, ale pak se nechal i pochovat. Viděl jsem se tam se svojí nevlastní sestřičkou Dorinkou bohužel Emilka tam nebyla začla dva dny před výstavou hárat tak snad někdy příště. Páníčci tam koupili Jerryskovi granulky, která až budu mít roček budu papat taky...:o)) jinak i pár pamlsků. Potom jsme byli pozvání k Bartošům do Břeclavi. U Bartošů jsme s Dastíkem řádili u nich na zahrádce.

 

Červenec

Byl jsem na dvou  neofic. závodech ve štěňátkách, na intenzivce s Luckou Dostálovou a na procházce v Mikulově.

6.července jsem byl na výletě v Mikulově mám moc pěkných foteček  (ve fotogalerii).  Než jsme jeli dom, tak jsem byl s páníčky zchladit se v mikulovském lomu, panička mě pustila z vodítka a já tam vlezl sám (to moje panička vůbec nečekala). Panička mě dala pak na vodítko a šla se mnou do větší hloubky a já tam plaval, zprvu jsem se vylekal co se děje že nedosáhnu tak jsem chtěl utéct pak pryč panička mě dala kokinko. Pak panička se rozhodla že to zkusíme znova a bylo to uplně v pohodě :o))) foto z lomu ve fotogalerii. Ten den jsem nachodil moooc kilometrů, ale jinak to byl moooc bezva den.

16.července jsem byl na intenzivce s Luckou Dostálovou byl to fajn den až na to vedro, ale i přesto jsem běhal jak drak.

 

17.července jsem se zúčastnil dalších neofic závodů.

Na bednu to tentokrát nebylo, ale mě a ani paničce to nevadí. Běhal jsem super. První běh mi panička před startem dala draif, pohrála si se mnou a běžel jsem fakt mooooc krásně panička mě pěkně ukazovala krásně stihla otočku a pak jsem se dostal k tunelu zatočeném do S a to byl kámen úrazu tam jsem nechtěl za boha jít až mě teda paní rozhodčí podržela tak jsem to teprve proběhl a dokončil běh. Druhý běh už si panička před startem se mnou nepohrála to možná byla chyba, ale i ze začátku jsem běžel krásně až jsem se na poprvé netrefil do účka. Na podruhé už jo, ale po tom účku jsem vypadal zmateně a už nechtěl jít do dalších tunýlků...asi se mi z nich zatočila už hlava samý tunel a žádná skočka...:o))))..,ale panička to nevzdala a bojovala a dokončila se mnou závod až do konce...a to je přece to nejdůležitější doběhnout do cíle. Dostal jsem diplom i za 6. místo tak mám památku. 

 

23.července jsem vyrazil na další  neofic. závody do Pasohlávek  v kempu ATC Merkur.

Vyběhal jsem si stříbrnou a zlatou medaily...a granulky Acanu...V kempu se mi moc líbilo šli jsme se projít k vodě a já se tam brodil to Jerrysek plavčil. Já chodím jen tam kam dostanu :o))) do hloubky mi vždy pomůžou páníčci abych si taky zaplavčil :o))), když to umím :o))).

 

Srpen

Byl jsem na táboře, na přednášce o poslušnosti a jako doprovod Jerrymu na závodech v Přerově.

Od 13.srpna do 21.srpna jsem se zúčastnil  tábora ve Svojanově. Více o táboře v článku LVT Svojanov 2011.

27.srpna jsem byl na poslušnosti s Janou Hazukovou. Někdy mi to šlo a někdy ne. Hlavně ta chůze na vodítku ze začátku byla katastrofa. Panička ví co má pilovat, ale to táhnutí na vodítku, když vyjdu z domu a nebo u silnice kde jezdí auta je hrozný. A nebo taky když je Jerry vpředu a já jdu až za ním. Chci prostě vést a jít první.

28.srpna jsem jel s Jerrym do Přerova na závody jako divák. Většinu dne jsem, ale prospal v kenelce. Byl jsem na jedné delší procházce pak šla panička se mnou zkusit skočku jak to skončilo, ale to jsem utíkal pořád za pánečkem a Jerrym nechtělo se mi tak mě panička nechala. Viděl jsem se s bráškou Nickem (z tatínkovi strany). Byl to fajn den.

 

Září

Byl jsem na 3.neofic. jako doprovod s Jerrym na závodech v Kroměříži a v Brně a na chatě s kamarády s klubu v Čučicích.

3.září jsem byl s Jerrym v Kroměříži na závodech jako divák. Většinu dne jsem byl zavřený v kenelce. Zkoušela panička při přestavbě toč na skočce a pak dvě skočky. Byl jsem na dvou delších prochajdách. Viděl jsem se se sestrou Dorinkou...Byl to fajn den

4.září  jsem se zúčastnil svých dalších neofic. závodů v kategorii štěnátka v Hodoníně. První běh jsem měl jedno odmítnutí panička moooc spěchala a já prostě běžel za ní...Druhý běh jsem měl čistě, ale na umístěný to nebylo. Prostě moje nožky nemohou konkurovat borderkám. Bylo to tam moooc fajn.

10.září jsem byl  na neofic. závodech v kategorii štěňátka v Loučkách u Oder. Prvním běhu jsem měl jedno odmítnutí. prostě mi to zase ta panička zkazila místo tunel my řekla hop a já kde je ta skočka. I tak jsem stál na bedně a to na krásném prvním místě. V druhém běhu jsem měl taktéž jednu odmítačku. panička mě chtěla poslat na vysílačku do tunelu a já zněj vyběhl možná by to čelo stihla kdo ví, chtěla to zkusit. Toto budem muset doma trénovat ať se nám to příště nestane. I tak jsem zase stál na bedně tentokrát na hezkém třetím místě. bylo to tam moc fajn třeba příští rok už v začátečnících.

17.září jsem jel s Jerrym do Brna na závody jako divák. Byl jsem se projít kolem řeky. Chvilku jsem koukal jak běhaj psíci agility. Chtěl jsem se rozběhnout za nimi, ale byl jsem přivázaný ke kolíku. Jinak jsem spinkal v kenelce

24.září jsem vyrazil na neofic. závody do Uničova. Závodil jsem v kategorii štěňátka proti svojí sestře Fairytale. V první hře jsem byl na 4.místě v druhé hře už na 2.místě a součet her také 2.místěčko. Potkal jsem tam sestry z mojí chovatelské stanice (Bibi, Divine a Rinušku). Jinak jsem tam měl svoje známe z dřívějška jako je Fargík, Berry a potkal jsem i nové jako byl Goldík a Timík. Byl to fajn den. Příští rok pokud budou pořádat závody musím jed zase. 

30.září.-2.říjen jsem byl na chatě s kamarády s klubu Jumpingdogs v Čučicích u Brna. Dojeli jsme tam až večer mezi 20-21hod. Pánečci vybalili auto šli se ubytovat do pokojíků kde nás spalo dohromady 7 lidi + jejich psíci. Okolí jsem uviděl až ráno. Po snídani páníčků v 11.hod jsme vyrazili na výlet. Na procházce jsem byl veliký uštěkanec. Nejspíš z radosti, že jdu bez vodítka. Procházka byla moooc krásná ze začátku kolem vody. Dorazili jsme k místu, kde jsme se museli přebrodit. Panička si mě dala na vodítko a šlo se na věc já musel plavat. Je dobře že mě měla panička na vodítku úplně mě strhával proud. Až řeku přebrodili všichni tak jsme šli do kopce na vyhlídku Malá skála. Viděl jsem JE Dukovany (s nimi mám i fotečku). Na vyhlídce jsme měli odpočinek na nabrání nových sil. Udělali se fotečky. Z Malé skály jsme sešli dolů a dostali se pod hrad Levnov neboli Ketkovický hrad, ten jsme viděli i z Malé skály a od něj zase Malou skálu. Přímo u hradu jsme nebyli. Byli jsme od něj 1km. A do Čučic 3km po zelené značce. Do chaty jsme došli okolo 17hod. Večer byl táborák já na oheň štěkal jak jsem se ho bál. Měl jsem ve tmě dané světílko a kamarádi paničky pronesli, že jsem jak ufo. Pak mě panička společně s Jerrym zavřela do kenelky. Oni si opíkaly špekáčky a chleby aby nedošlo k nějaké potyčce a taky abychom odpočívali. Než se šlo spát tak mě panička vyvenčila. Na pokoji jsem spal taky v kenelce s Jerryskem prvně jsem neměl, ale když jsem pořád zeskakoval s postele paničky tak panička řekla pánečkovi ať mě tam zavře za Jerrym. Další den ráno mě a Jerryho šla panička vyvenčit. Dala nám snídani. Jak se šla natáhnout na chvilku tak jsem už odpočíval s ní na postýlce. Po snídani paničky jsem se fotil na stránky našeho klubu a jak se vše uklidilo jelo se domů. Byl to prima výlet nejvíc se mi líbilo jak na nás lidi co jsme potkávali koukali banda pejskařů. Foto viz fotogalerie

A jedna perlička z víkendu paní cyklistka se mojí paničky ptala to je nějaké mini borderka že? :o)))))

 

Říjen

Byl jsem na dvou neof. závodech a dvou intenzivkách jedna byla s Marťou Konečnou a Druhá s Luckou Dostálovou.

8.října  jsem byl na neofic. závodech v Lukové. Měl jsem tam moooc kamarádů jako Fargík, Nick, Timík atd. potkal jsem i nové jako byl Corálek. Až na tu zimu byli závody super. V tuneliádě  starších štěňátek jsem skončil na 3.místě.

15.října jsem byl na neofic. závodech na Slovensku ve Vysoké pri Morave. Byli to moje poslední závody v roce 2011 a a kategorii štěňátka. Závodní rok jsem ukončil důstojně. Běhal jsem nádherně na písku v hale v prvním běhu jsem skončil na 2.místě a v druhém běhu na 4.místě.

Teď budu chodit hlavně na tréninky a na jaře pojedu 100% na nějaký ten závod už v kategorii začátečník.

16.října jsem byl na intenzivce s Marťou Konečnou. Moooc se mi ta intenzivka líbila běhal jsem jak drak i na hračku to se docela panička divila. Já jsem šikovnej kluk nejvíc mi to kazí panička. Musí mě víc zatím ještě doprovázet k dírám tunýlku a také ukazovat na okolo na skočce přece ještě nejsme profíci teprve začínáme na to ale panička občas a chce to zapomíná a chce to mít  nejspíš rychle za sebou a prostě si řekne však to Impík dá on je šikula. No a panička musí z rychlit, ale to ví už dávno, že jsem taková malá borderka alias Ferarri, však se také jmenuji Feral a to z ní skoro stejně jako Ferarri, i když mě panička říká Impíku.

28.října jsem byl na intenzivce ve Veselí nad Moravou s Luckou Dostálovou. Moooc se mi ta intenzivka líbila běhal jsem jak ďábel panička za skočkou před áčkem stíhala francii jen tak tak. Jinak co k nám měla Lucka jako vítku byl slalom po zadu, ukazovala paničce jak mě to má učit po předu  a  máme běhat na párek. Na párek jsem šel totiž hezky slalom popředu a bez štěkání, když jsme si ho zkoušeli. K Lucce určitě zase někdy pojedu. Video ve videogalerii.

 

Listopad

6. listopadu jsem byl na poslední intenzivce v tomto roce. Moooc se mi ta intenzivka líbila. Chvilku jsem si hrál na startu i s Jimmíkem. Běhal jsem na hračku. nejvíc mě to kazila panička otočky, ale to se naučí musí trénovat doma. Jinak panička začala uvažovat o zastavovaných zonách po této intenzivce mnohem víc než o sbíhaných. I viděla že Martině Konečné se to nelíbí,  Martina řekla že o tom popřemýšlí.

Panička mě chtěla učit sbíhaný zony podle Silvie Trkman, ale já tu desku na zemi zatím nechápu nechci po ní běhat a i když ji zvedla na 5cm od země tak na ni také nechci jít. Pokud se trefím v rychlosti tak to skáču. Tak i proto začíná uvažovat víc o zastavovaných si říká měsíc či víc ho budu učit toto pak zjistí, že to fakt nemá cenu a bude mě učit zase něco jiného. Říkala že si to musí nechat projít ještě hlavou.

9. listopadu ....Dneska mám jeden rok....dostal jsem spoustu dárků.

 

Prosinec

Nic zvláštního se neděje....doma na prkně se učím zastavovaný zóny 2off2on.

Budou Vánoce tak mi Ježíšek snad něco donese.

Jinak se netěším na Silvestra to bude rachotu to budu nejspíš štěkat.

Budou to moje první Vánoce a Silvestr tady ve Valticích...před rokem jsem byl ještě s mamkou doma u paní chovatelky.

27.prosince tak a máme po Vánočních svátkách. Na Vánoce jsem dostal spoustu kokin o které se budu dělit s Jerrym a hračku také dohromady s Jerryskem. Jinak to tu pořád vonělo jídlem a já chodil jen okolo stolu a čuchal...

31.prosince...Tak je tu Silvestr Střílí tu už od půl paté...Já chci na petardy štěkat tak mě panička krotí

 

Moje úspěchy ze závodů v roce 2011

 

 

Agility: štěňátka

Kde (a jak se to jmenovalo)

Umístění

19.6.2011

Loučky: Agidivošení aneb žádné před prázdninové lenošení

Hra1: 3.místo

Hra2: 4.místo

23.7.2011

ATC-Merkur Pasohlávky - O Pálavského agiliťáka

Hra1: 2.místo

Hra2: 1.místo

21.8.2011

Táborové závody Svojanov

1.místo

10.9.2011

Loučky: Podzimní agidivošení

Hra1: 1.místo

Hra2: 3.místo

24.9.2011

Uničov: Uničovské agilitění

Hra2 2.místo

Součet her 2.místo

8.10.2011

Luková : Lukovské tunýlkaření

3.místo

15.10.2011

Vysoká pri Morave: Jesenné hafikovanie (Slovensko)

Hra1: 2.místo

 

 

 

Zúčastnil jsem se 10 neoficiálních agility závodů ve štěňátkách.

Jen na třech závodech to nebylo na bednu.

Jsem prostě velký šikula uvidím jak se mi bude dařit v roce 2012

Snažím se dělat radost své paničce a také mému klubu v Sedleci