Tábor Svojanov 2011

24.08.2011 12:10

 

Od 13.8 do 21.8 jsem se zúčastnil LVT Svojanov

 

V sobotu jsme kolem třetí dojeli na místo. Páníčci se šli zaregistrovat. Jak se zaregistovali, tak se šli ubytovat do chatičky. Byli tam dvě bouřkové přeháňky. V 17hod. mě šla panička zapsat na agility...zapsala mě k Dáši do pokročilých. Iva by mě stejně k Dášce přeřadila, když už umím tunýlky a skočky. U Ivy byli totiž pejsci, co nikdy neviděli tunel a ani skočku.

V neděli jsem byl na prvním tréninku. Moc nám to nešlo, hlavně teda paničce - ty její otočky a já se bál uštěkaných borderek, které cvičili  vedle nás, tak nás Dáša přeřadila o hodinu dřív, že už máme přijít tak po obědě a to tam byli taky zrovna, ale už cvičili na jiném parkuru dál od nás. Po ranním tréninku jsme měli od 9hod. poslušnost s Markétou Hrobařovou. Na poslušnosti tam jsem nechtěl jít za paničkou tolik psů tolik neznáme tak jsem si čuchal, ale sedni lehni a u nohy jsem zvládl myslím si na jedničku.

V pondělí už jsme měli trénink od 7hod. Stejně jako Jerry a Dori...Dáša něco vysvětlovala paničce a zrovna běžel páníček s Jerrym a já frnk za ním...:-)))...Potom mě prohnal JRT Majla, ale bylo to v pohodě, běžel jsem to znova a vůbec jsem se nebál. To mě víc strašili ti bubáci na tom kopci, co se tam točili (Větrné elektrárny)...štěkal jsem na ně a oni nic...na ně jsem štěkával aj na prochajdách. Poslušnost už byla lepší. Měl jsem o moc lepší přivolání.

V úterý bylo agility jen dopoledne. Dojel pan Ladislav Mach s paní Machovou a s belgičákem Oskarem a měl přednášku, tak na ni šla panička...Hlavně ta přednáška byla o stopách a aportu...pak předváděl ukázku aportu. Potom se někdo zeptal na elektrický obojek, ten odsuzuje pokud pes nemá perfekní přivolání.

Ve středu bylo agility už normálně a kdo chtěl, tak mohl jít na přednášku s panem Machem o obranách. To za mnou při agility zdrhla pro změnu Doriska a už už to vypadalo že to doběhnu a před poslední skočkou jsem se zasekl. Ach ta sestra jedna.

Ve čtvrtek byl volný den ...Před obědem jsme se šli vykoupat do nádrže a pak na procházku. Vydali jsme až do Maletína, který byl vzdálený 2,5km. Po obědě  šla panička na přednášku o uličkovém slalomu. Pak jsme šli na procházku ke svaté trojici. To nás opustil v pulce cesty páneček s Jerrym, že neměl boty do trávy. Tak musel na nás čekat u Bartošů. Za ten den jsem ušel cca 10km a pak večer o půl 8 byl na coursingu, ale musela panička běžet se mnou.

V pátek bylo agility nakonec jen dopoledne a ani jsem nešel na poslušnost pač Dáša odjížděla, tak jsme to měli mít hned od 13hod. ale nakonec nebyl, protože byli závody v dogfrisbee a ukázka pana Macha a jeho Oskara - nácvik revíru. Pan Mach nám ukázal, že se nesmíme bát chválit psa i když přitom budem vypadat pro někoho jak blbečci. Musíme projevit radost, když pes udělá spravně cvik a když ho udělá perfektně, tak ještě víc projevit radost.

V sobotu jsme trénovali agility u Janči. Také paničku naučila dělat tzv. letadlo, když jsem před ní a mám jít na skočku a už to nejde hold vyslat pravou, ale levou rukou ano. Odpoledne byl odpočinek a závody v coursingu. To jsem byl hrdina, zdrhl jsem hned na startu, ale ona panička už sama viděla, že se bojím ale chtěla to zkusit a za statečnost jsme dostali medaili.

V neděli byly dopoledne závody. Já závodil v začátečníkách a vyhrál první místo. Panička mě chtěla přihlásit do štěnátek, ale Janča říkala, že pokud nechcu vyloženě vyhrát pohár, tak máme jít do začátečníků, že jsem schopný skákat. Nakonec jsem zvítězil i v kategorii začátečníkůůůů.....běžel jsem fakt nádherně.... rychle a přesně...

 

Co nám tábor dal v agility je, že se máme hodně co učit hlavně já vysílačky do předu abych táhl sám a nečekal na paničku. A panička aby mě dala sebevědomí a neviděl všude ty bubáky a hlavně otočky a rychlost to je její největší mínus.

 

Jinak pokud by se vyhlašoval nejuštěkanější pes tábora tak bych to vyhrál a funěla by mi na záda moje sestra Doriska.

 

Fotečky zde 

videjko bude